Vacature Toezichthouder Onderhoud Groen

Omgeving Alphen aan den Rijn

10-03-2019

32-40 uur | MBO | >2 jaar werkervaring | Overheid | Vacature 3656

Zorg jij dat werkzaamheden komend uit werk- en jaarplannen volgens gestelde kaders worden uitgevoerd?

Opdrachtgever

Je komt te werken voor een historische, grote gemeente in het hart van de Randstad. Onze opdrachtgever verleent diensten op het gebied van de inrichting en realisatie van de infrastructuur en de openbare ruimte. De afdeling Beheer zorgt dat de openbare ruimte van de gemeente er altijd mooi bij ligt. Zij hebben de exploitatie, het beheer en onderhoud voor hun rekening genomen. Er hangt een gezellige sfeer en ontwikkeling staat hoog in het vaandel. Daartoe wordt er kennis gedeeld en gecoacht en daar draagt elke medewerker aan bij. Wij zijn op zoek naar een Toezichthouder Onderhoud Groen. Interesse? Lees dan snel verder.

Functie

Als Toezichthouder Onderhoud Groen zorg je dat werkzaamheden komend uit werk- en jaarplannen en (integrale) beheerplannen volgens de gestelde kaders worden uitgevoerd. Wat ga je doen?

  • Je houdt toezicht op het onderhoud van het groen van de gemeente. Dit doe je op de gebieden: voortgang, kwaliteit en uitvoering van het werk. Indien je afwijkingen signaleert, anticipeer je hier direct op.
  • Je ontzorgt de Directievoerder door je op te stellen als contactpersoon voor opdrachtnemers, daarnaast draag je zorg voor de beheersing van kwaliteit, planning en budget.
  • Meldingen betreffende de openbare ruimte neem je in behandeling en je zorgt dat deze juist en tijdig worden afgehandeld.
  • In samenspraak met de Directievoerder stel je het toezichtplan op, ook hebben jullie regelmatig overlegmomenten.
  • In rapportages deel je de behaalde successen omtrent voortgang, kwaliteit en organisatie.
  • Je neemt deel aan technische overleggen, na afloop stel je de notulen en actielijst op.
  • De bestekadministratie werk je nauwkeurig bij, zoals het opstellen van dag- en weekrapporten, de termijnen, evenals het meer- en minderwerk en je zorgt dat de afrekening op tijd de deur uit gaat.
  • Je test de contractdocumenten inclusief de revisiestukken.

Functie eisen

Wat heb je in huis?

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante MBO-opleiding.
  • Je hebt twee jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente.
  • Je hebt ruime ervaring met UAV, RAW-systematiek en besteksadministratie.
  • Je hebt jouw VCA-VOL certificaat op zak.
  • Werken met MS-office en Bakker en Spees heb je eerder gedaan.
  • Je bent samenwerkings- en oplossingsgericht.
  • Je staat stevig in je schoenen.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • De juiste beloning, want je salaris is bespreekbaar.
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Elk kwartaal een inspirerende kennissessie.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Stephan. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Stephan van der Steen vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

Lees meer over Stephan van der Steen

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken