Vacature Technisch Manager Vastgoed

Omgeving Haarlem

14-11-2018

32-40 uur | MBO/HBO | >3 jaar werkervaring | Overheid | Vacature 3328

Heb jij passie voor het vak en ken jij het reilen en zeilen binnen gemeentelijk vastgoed als geen ander?

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is één van de grootste gemeenten in Nederland. Naast dat deze moderne gemeente een rijke historische achtergrond heeft, heeft ze ook haar burgers hoog in het vaandel staan. Zij omschrijven deze gemeente niet voor niets als betrokken, dienstverlenend en innovatief. De afdeling Vastgoed werkt dagelijks gedreven en met een lach aan veel diverse vraagstukken op het gebied van gemeentelijk vastgoed. Het gaat deze gemeente voor de wind en met nog veel projecten op de plank zijn wij voor haar op zoek naar een Technisch Manager Vastgoed. Heb jij passie voor het vak en ken jij het reilen en zeilen binnen gemeentelijk vastgoed als geen ander? Dan drinkt onze adviseur graag een kop koffie met jou!

Functie

Je hebt als Technisch Manager Vastgoed een leuke en dynamische functie binnen een toonaangevende gemeente. Door jouw ervaring weet je hoe je complexe vraagstukken op juiste wijze afhandelt en draag je zorg voor de vastgoedportefeuille. Wat ga je doen?

  • Jij bent het gezicht van de gemeente en stapt naar voren als vertegenwoordiger wanneer het gaat om het beantwoorden van vragen van in- en externe partijen betreffende vastgoed en grond.
  • Je zorgt dat het huidige huurbeleid wordt nageleefd en bent verantwoordelijk voor de contractering.
  • Je houdt ontwikkelingen in het vakgebied nauwlettend in de gaten en zorgt dat huurcondities, huurovereenkomsten en gebruikersovereenkomsten geen afwijkingen bevatten.
  • Door jouw sociale aard is het afstemmen van verantwoordelijk- en werkzaamheden met meerdere partijen geen enkel probleem.
  • Je bent samenwerkingsgericht, waardoor het aansturen van en overleggen met technisch medewerkers en de projectleiding als vanzelfsprekend soepel verloopt.
  • Als expert adviseer je over het gebruik van panden, mede hierdoor zorg je voor optimale inzet en gebruik van de panden.
  • Je neemt een adviserende rol aan wanneer het gaat om huurcontracten, functiewijzigingen en aan- en verkoop van objecten.
  • Je signaleert verbeterpunten binnen de organisatie en rapporteert hierover in de vorm van (beleids)voorstellen.

Functie eisen

Wat heb je in je mars?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en een afgeronde MBO+ of HBO-opleiding Bouwkunde.
  • Je beschikt over drie jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van (maatschappelijk)vastgoed en ervaring met het opstellen van huurcontracten ontbreekt jou niet.
  • Je komt zowel in woord als schrift goed uit de verf.
  • Je bent ondernemend, samenwerkingsgericht en weet van doorpakken.
  • Werken in een politiek-bestuurlijke omgeving geeft je energie, tevens beschik je over een antenne om succesvol te opereren binnen een complexe omgeving.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • De juiste beloning, want je salaris is bespreekbaar.
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Elk kwartaal een inspirerende kennissessie.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Hans. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Hans Plag vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken