Vacature Projectcoördinator/Assistent Projectleider Openbare Ruimte

Omgeving Delft

29-01-2018

32-40 uur | MBO | >3 jaar werkervaring | Overheid | Vacature 2672

Ga jij als rechterhand van de Projectleider aan de slag bij de herinrichting van de openbare ruimte?

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie midden in de Randstad maar in een groene omgeving. Oog voor vernieuwing en maatschappelijk belang en een actieve benadering van de markt zijn aanduidend voor deze gemeente. Deze gemeente heeft momenteel een aantal verschillende projecten in uitvoering, mede vanwege de dynamiek zijn wij voor onze opdrachtgever zoekende naar een Projectcoördinator/Assistent Projectleider Openbare Ruimte. Ben je degene die deze rol met enthousiasme en vakkundigheid kan vervullen? Reageer dan nu op deze vacature!

Functie

In de rol van Projectcoördinator/Assistent Projectleider Openbare Ruimte ben je onder leiding van de Projectleider verantwoordelijk voor de voorbereiding van de civiel- en cultuurtechnische herinrichting van de openbare ruimte. Wat ga je doen?

  • De volgende stukken worden door jou zorgvuldig opgesteld: offerteaanvragen, werkbeschrijvingen, plannen van aanpak, budgetten en voortgangsrapportages.
  • Het opstellen van planningen in MS-project is jou niet vreemd.
  • Bestekken en tekeningen zijn perfect opgesteld door jouw zorgvuldige toetsing.
  • Je zorgt dat de voorbereidingen worden getroffen voor het uit te voeren bodemonderzoek of partijkeuring.
  • Je checkt de locaties op onder andere de volgende elementen: bodemkwaliteit en eigendomssituatie.
  • Je zorgt dat de Projectleider volledig up to date is betreffende het project, je werkt immers nauw samen met hem of haar.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor aannemers, nutsbedrijven, gemeentelijke organisatie en bewoners.
  • De projecten lopen volgens planning door jouw accurate bewaking.
  • Jij bent degene die (bouw)vergaderingen organiseert en tevens de verslaglegging hiervan verzorgt.
  • Administratieve werkzaamheden, van het opstellen van financiële overzichten tot het ondersteunen van aanbestedingen, vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en een afgeronde MBO opleiding Civiele Techniek of Cultuurtechniek.
  • Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent een kei in het werken met Excel en MS-Project.
  • Bouw- en woonrijpmaken van locaties, daar heb jij al de nodige ervaring in opgedaan.
  • Jouw communicatieve vaardigheden laten niets te wensen over, samenwerken is voor jou geen probleem, maar je weet ook zelfstandig je mannetje of vrouwtje te staan.
  • Je denkt in oplossingen en weet anderen te overtuigen.
  • Heb je ervaring in de ingenieursbranche dan is dat een grote pré.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Elk kwartaal een kennissessie.
  • Flexibele werktijden en een 24 urige werkweek.
  • Salaris is bespreekbaar.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Pieter-Bas. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Pieter-Bas Slee vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

Lees meer over Pieter-Bas Slee

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken