Vacature Organisator Vastgoedonderhoud

Omgeving Amstelveen

26-03-2019

32-40 uur | MBO | >2 jaar werkervaring | Aannemers | Vacature 3692

Ben jij de gedreven Organisator Vastgoedonderhoud? Dan zijn wij naar jou op zoek!

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een toonaangevend bouwbedrijf met diverse vestigingen in de Randstad. Ze heeft duurzame relaties met haar opdrachtgevers opgebouwd door middel van haar dienstverlenende instelling, oplossingsgerichte wijze van denken en haar ondernemende houding. Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Organisator Vastgoedonderhoud. Ben jij de Organisator waar wij naar op zoek zijn? Dan horen wij graag van jou!

Functie

Als Organisator Vastgoedonderhoud ben jij onmisbaar tijdens de voorbereiding en uitvoering van projecten, maar je bent ook nauw betrokken bij de nazorg. Wat ga je doen?

  • Een goed begin is het halve werk. Je stelt voorbereidingsschema’s en planningen op, maakt tekeningen ten behoeve van de bouwplaats-inrichting, vraagt vergunningen aan en bestelt de materialen.
  • Je weet want de klant wil, je brengt hun eisen en wensen in beeld en aan de hand daarvan stel je offertes op. Ook stel je de inkooporders op.
  • Samen met de Uitvoerder geef je sturing aan de medewerkers op de bouwplaats.
  • Bestekken en tekeningen toets je en je zorgt dat medewerkers volgens de VGM-regels werken.
  • Wensen van bewoners heb je in beeld, dit neem je mee in het opstellen van de bewonersinformatie.
  • Je stelt moeiteloos contracten en termijnstaten op en houdt nauwkeurig het meer- en minderwerk bij, je stuurt waar nodig bij.
  • Op jouw schouders rust de verantwoordelijkheid van het opvragen van opdrachtbonnen, het maken en bijhouden van afroep- en inkoopschema’s, het waarborgen en bijsturen omtrent projectkosten, het opvragen van offertes en het zorgdragen voor de projectmappen en -administratie.
  • Je vraagt garantieverklaringen bij onderaannemers en leveranciers op ten behoeve van de revisiestukken.
  • Er kan op tijd gefactureerd worden, dit wordt mede mogelijk gemaakt door jou: opleverrapporten worden tijdig ondertekend.

Functie eisen

Wat heb je in huis?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal een afgeronde MBO-opleiding Bouwkunde.
  • Je hebt jouw kennis aangevuld met vakgerelateerde trainingen en cursussen.
  • Je hebt minimaal twee jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie bij een aannemer.
  • Werken met Bouwvision kan je inmiddels met je ogen dicht. Daarnaast heb je ook ruime ervaring met andere geautomatiseerde systemen.
  • Je bent resultaatgericht, gaat nauwkeurig te werken en bent communicatief vaardig.
  • Het stellen van prioriteiten is voor jou geen probleem, evenals het nemen van besluiten.
  • Je beschikt over een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent samenwerkingsgericht en hebt ook verstand van het financiële plaatje van projecten.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • De juiste beloning, want je salaris is bespreekbaar.
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Elk kwartaal een inspirerende kennissessie.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Didier. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Didier Vorselaars vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken