Vacature Medior Projectmanager Bouw en Vastgoed

Omgeving Den Haag

01-03-2018

32-40 uur | HBO/WO | > 3 jaar werkervaring | Adviesbureaus | Vacature 1581

In deze functie ben je vanaf de initiatieffase tot en met de nazorgfase betrokken bij diverse vastgoedprojecten.

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een organisatie waar techniek en innovatie hoog in het vaandel staan. Het biedt een dynamische en bestuurlijk complexe omgeving waar wordt gewerkt aan uiteenlopende uitdagende projecten, zowel bouwkundig als civieltechnisch gerelateerd. Ter opbouw en uitbreiding van het team zijn zij op zoek naar een enthousiaste Medior Projectmanager Bouw en Vastgoed.

Functie

Als Medior Projectmanager Bouw en Vastgoed ben je vanaf de initiatieffase tot en met de nazorgfase betrokken bij diverse vastgoedprojecten, samen met de Senior Projectmanager ben je hiervoor verantwoordelijk. Wat ga je allemaal doen?

  • Je contracteert de adviseurs en uitvoerende partijen binnen de aanbestedings- en mandaatregelingen.
  • Je bepaalt de haalbaarheid van een project, volgens de interne en externe randvoorwaarden.
  • Je stelt de besluitvorming op en brengt (investerings-)voorstellen aan (bij het bestuur) voor de renovatie van vastgoed.
  • Je bent de oren en ogen voor alle belanghebbenden.
  • Voor jou is het geen probleem om een programma van eisen, documenten en vergunningen op te stellen welke benodigd zijn voor het project.
  • Zorgdragen voor het ontwerp- en uitvoeringsproces.
  • Met jouw zorgvuldigheid bewaak je de voortgang, het budget en de risico’s.
  • Je zorgt voor de coördinatie van de uitvoering van het project.
  • Je stuurt externe partijen aan en controleert hun werkzaamheden.
  • Als het project wordt opgeleverd, zorg jij ervoor dat alles goed wordt afgehandeld.
  • Na afloop ga je samen met het projectteam en alle overige belanghebbenden evalueren hoe het is gelopen.
  • Jij fungeert als vraagbaak voor de tenderprocedures.

Functie eisen

Wat heb je allemaal nodig om de functie perfect uit te kunnen voeren?

  • Je hebt een WO opleidingsniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van Bouwkunde of Vastgoed.
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je het ervaring met projecten met een omzet van 0,5 tot 5 miljoen per jaar.
  • Je hebt kennis van en ervaring met projectmanagement en de algemeen gebruikte methoden.
  • Je bent goed analytisch onderlegt.
  • Je denkt in oplossingen en bent doelgericht.
  • Je hebt plan- en organisatievermogen.
  • Stress komt niet voor in jouw woordenboek.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Elk kwartaal een kennissessie.
  • Salaris is bespreekbaar.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Hans. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Hans Plag vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken