Vacature Assistent Projectleider Reconstructies Wegen en Riolering

Omgeving Gouda

20-06-2018

24-40 uur | MBO/HBO | >3 jaar werkervaring | Overheid | Vacature 1983

Ondersteun jij de Projectleiders bij alle fasen van grootschalige en complexe multidisciplinaire projecten?

Opdrachtgever

“Een middelgrote, gezellige gemeente in de Randstad”, zo kunnen we onze opdrachtgever het beste beschrijven. De gemeente is volop in ontwikkeling en er staan diverse projecten op de plank betreffende ruimtelijke ontwikkeling. Je komt te werken in het team dat de regie voert over de projecten en verantwoordelijk is voor de voorbereiding en uitvoering. Vele handen maken lichter werk en daarom zijn zij ter versterking van het team op zoek naar een Assistent Projectleider. Ondersteun jij binnenkort de Projectleiders tijdens alle fasen van grootschalige en complexe multidisciplinaire projecten?

Functie

Als Assistent Projectleider ontzorg en ondersteun je de Projectleiders bij het definiëren, voorbereiden, coördineren, realiseren en evalueren van grootschalige en complexe multidisciplinaire projecten. Wat ga je doen?

  • Kleinschalige projecten in de openbare ruimte vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
  • Je helpt met het opstellen van projectgerelateerde documenten en beheert deze.
  • Je adviseert over de projectaanpak en technische oplossingen.
  • Het analoge werkarchief en digitale projectarchief zijn altijd up to date, dit houd je secuur bij.
  • Je signaleert vroegtijdig afwijkingen van de GROTICK-aspecten en anticipeert hierop.
  • De communicatie met verschillende in- en externe partijen verloopt mede door jouw ondersteuning vlekkeloos.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvragen en toetsen van door derden te leveren en geleverde producten, zoals: onderzoeken, adviezen, ontwerpen, RAW-bestekken, UAV-GC-contracten, begrotingen en planningen.
  • Civieltechnische en beleidsmatige gegevens zet je in een handomdraai om naar offerte-uitvragen.
  • Klachten en vragen van burgers handel je op de juiste manier af.
  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en organisatie van de bewonersavonden en aanbestedingen.

Functie eisen

Wat neem je mee?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en een afgeronde MBO- of HBO-opleiding Civiele Techniek.
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Projectmatig werken, RAW-bestekken en UAV-GC-contracten hebben geen geheimen meer voor jou.
  • Jouw communicatieve vaardigheden schieten niet te kort: je bent een kei in het onderhouden van contact met bewoners en belanghebbenden.
  • Je beschikt over een politieke antenne en vindt het fijn om met collega’s te werken.
  • Met jouw natuurlijke organisatietalent ga je oplossingsgericht te werk en weet je projecten tot een succes te maken.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • De juiste beloning, want je salaris is bespreekbaar.
  • Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Elk kwartaal een inspirerende kennissessie.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Pieter-Bas. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, we komen graag met je in contact! Wil je meer weten over deze functie of over andere mogelijkheden? Pieter-Bas vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

Lees meer over Pieter-Bas Slee

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken