Vacature Assistent Projectleider Openbare Ruimte

Omgeving Reeuwijk

19-09-2018

32-40 uur | HBO | >5 jaar werkervaring | Overheid | Vacature 2365

Help jij deze gemeente om haar ambitie te verwezenlijken?

Opdrachtgever

Deze gemeente is gevestigd in de Randstad. Met een groot team wordt er gewerkt aan diverse projecten. De komende tijd heeft de gemeente een aantal uitdagingen: van de transformatie van de leegstand tot de invoering van de omgevingswet. Daarnaast hebben zij de ambitie om verkozen te worden tot de beste binnenstad van het jaar. De afdeling waar jij voor komt te werken bestaat uit zo’n 30 collega’s die zich bezig houden met het voorbereiden en uitvoeren van civieltechnische projecten. Er hangt en open en informele cultuur met korte lijnen en er is veel ruimte voor eigen inbreng. Er is veel werk, dus de afdeling verwelkomt graag een Assistent Projectleider Openbare Ruimte. Ben jij de Assistent Projectleider die de gemeente helpt om haar ambitie te verwezenlijken?

Functie

Als Assistent Projectleider Openbare Ruimte ondersteun je één of meerdere Projectleiders bij het definiëren, voorbereiden, coördineren, realiseren en evalueren van civieltechnische projecten. Denk hierbij aan projecten zoals: speelplekken, ophoging, rioolvervanging en (her)ontwikkelingsprojecten van woon- en werkgebieden. Hoe ziet je takenpakket eruit?

  • Projecten projectmatig aanpakken vanuit jouw regierol.
  • Het leveren van advies bij het bepalen van de projectaanpak en technische oplossingen.
  • Het opstellen van uitvragen aan marktpartijen, zoals: aannemers, adviesbureaus, ingenieursbureaus en leveranciers.
  • De aanbiedingen die hierop volgen beoordeel je op maakbaarheid, kosten, realiteit en duurzaamheid. Ook toets je de producten op tekeningen, plannen, oplossingen en inspectierapporten.
  • Je verzorgt de communicatie intern met opdrachtgevers en collega’s. Extern verzorg je de communicatie met bewoners, leveranciers en andere belanghebbenden. Onder je communicatiewerkzaamheden vallen het geven van presentaties, klachtafhandeling en afstemming.
  • Je vervult administratieve taken ten behoeve van het project.

Functie eisen

Wat heb je in je mars?

  • HBO werk- en denkniveau en een afgeronde HBO-opleiding Civiele Techniek of Bouwkunde.
  • Minimaal vijf jaar werkervaring als Werkvoorbereider of Assistent Projectleider.
  • Je beschikt over veel constructieve kennis.
  • Je hebt een streepje voor als je eerder heb gewerkt in een gemeentelijke omgeving.
  • Je hebt werkervaring met diverse vormen van aanbesteden.
  • Communicatie en afstemming met bewoners, leveranciers en andere belanghebbenden gaat je goed af.

Aanbod

Wat is jouw vangst bij ViS?

  • Reiskostenvergoeding of lease auto.
  • Goede pensioenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Elk kwartaal een kennissessie.
  • Salaris is bespreekbaar.
  • 25 vakantiedagen.
  • Persoonlijke band met adviseur Stephan. Hij begeleidt en adviseert je in het gehele sollicitatietraject en tijdens het dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan direct, wij komen graag met je in contact. Wil je meer weten over deze baan of over andere mogelijkheden bij ViS? Stephan van der Steen vertelt je er graag meer over. Hij is bereikbaar op 0182–820250. Of mail naar info@visdetachering.nl.

Lees meer over Stephan van der Steen

solliciteer
solliciteer met Linkedin
email deze vacature


<< terug naar vacatures
afdrukken